ΟΔΟΣ ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΑ ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή μιας δίιχνης αρτηρίας και ενός ισόπεδου κόμβου, για το τμήμα που αναφέρεται στην επικεφαλίδα και έχει μήκος 7,44 χλμ. Η αρχή του υπό μελέτη τμήματος χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Στεφάνης (σε απόσταση περίπου 350μ). Το πέρας του έργου βρίσκεται βόρεια του λατομείου της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ (απόσταση 2,8χλμ επί της υφιστάμενης οδού), σε βιομηχανική περιοχή με εγκαταστάσεις ξυλείας και σωληνουργίας. Το έργο χωροθετείται στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και αφορά στην βελτίωση τμήματος της επαρχιακής οδού Οινόη – Σκούρτα – Στεφάνη – Μαγούλα – Ελευσίνα. Ο επαρχιακός δρόμος Οινόης – Μαγούλας διέρχεται από τις Περιφερειακές Ενότητες (Π.Ε.) Δυτικής Αττικής και Βοιωτίας, ενώ το υπό μελέτη τμήμα χωροθετείται εξολοκλήρου στην Δημοτική Ενότητα Δερβενοχωρίων του Καλλικρατικού Δήμου Τανάγρας. Στο αντικείμενο του προς κατασκευήν έργου περιλαμβάνεται η εκτέλεση των κάθε είδους χωματουργικών έργων, τεχνικών έργων (οχετών, γεφυρών, τοίχων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων κλπ.), έργων προστασίας από καταπτώσεις, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης (κατακόρυφης, οριζόντιας), ασφάλισης, αποχέτευσης-αποστράγγισης, κλπ. Η τυπική διατομή της οδού έχει συνολικό πλάτος οδοστρώματος 7,0μ. Έχει επιλεγεί ως ενδεικνυόμενη ταχύτητα μελέτης η τιμή Ve=50χλμ/ώρα. Προβλέπεται ισόπεδος κόμβος σύνδεσης με την Τσιμεντοβιομηχανία ΤΙΤΑΝ. Προβλέπονται, επίσης, Πρόσθετες Λωρίδες Κυκλοφορίας (ανωφέρεια και κατωφέρεια). Κύριο τεχνικό έργο είναι μια γέφυρα για την διάβαση της οδού πάνω από το κανάλι του Μόρνου. Αυτή η γέφυρα έχει άνοιγμα 35,0 μ. περίπου και προβλέπεται να κατασκευασθεί με προκατασκευασμένα δοκάρια. Σημαντικό, επίσης, έργο κατά μήκος της οδού είναι η αντιμετώπιση ασταθών εδαφών και βαθιάς κατολίσθησης, από τη Χ.Θ.6+330 έως τη Χ.Θ.6+650. Προβλέπεται η κατασκευή επιχώματος από την οδό μέχρι τον πόδα των εδαφών αυτών για τη σταθεροποίησή τους (ως αντίβαρο). Η χάραξη της οδού στο τμήμα αυτό εδράζεται στο επίχωμα αυτό ακολουθώντας την γεωμετρία της υφιστάμενης οδού. Στην στέψη του επιχώματος αυτού προβλέπεται πλάτυσμα της τάξης των 30μ περίπου πάνω στο οποίο εδράζεται και η οδός. Η κλίση των πρανών του επιχώματος διαμορφώθηκε σε 1:2, με ενδιάμεσο αναβαθμό ύψους 10μ, πλάτους 4μ και με κλίση 6%, προκειμένου να εξασφαλισθούν ικανοποιητικοί συντελεστές ασφαλείας, τόσο σε στατικές όσο και σεισμικές φορτίσεις. Για την εναρμόνιση του προτεινόμενου επιχώματος στο φυσικό περιβάλλον, προβλέπεται η φύτευση των πρανών του, γεγονός που θα συμβάλει στην περαιτέρω ευστάθεια και την αποφυγή φαινομένων διάβρωσής του. Η κατασκευή του συγκεκριμένου επιχώματος θα καλύψει τμήμα της κοίτης μικρής υφιστάμενης μισγάγγειας σε μήκος περίπου 180μ, της οποίας προβλέπεται η διευθέτηση με την πρόβλεψη τριγωνικής επενδεδυμένης τάφρου από οπλισμένο σκυρόδεμα στον κοινό πόδα που σχηματίζεται από το προβλεπόμενο επίχωμα και το πρανές του φυσικού εδάφους. Στην πράξη επίσης περιλαμβάνονται και όλες οι απαιτούμενες υποστηρικτικές δράσεις: απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες, μετατοπίσεις – αποκαταστάσεις δικτύων ΟΚΩ και βασικός μελετητής έργου.
Συνημμένα έγγραφα | Μέγεθος |
---|---|
Απόφαση Ένταξης Πράξης (430.84 KB) | 430.84 KB |